Wydział Obsługi Urzędu
Dyrektor: mgr inż. Robert Exner
tel: 7219 500 lub 7355 500
fax: 7219 612 lub 7355 612
e-mail: um@um.gorzow.pl
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
pok.: 420
Zakres działania Wydziału:
- obsługa interesantów w zakresie kompleksowej informacji urzędowej przez kancelarię i punkt informacyjny urzędu;
- wdrożenie, nadzór i administrowanie komputerowym systemem rejestracji i obiegu dokumentów w urzędzie;
- koordynowanie działań sali obsługi interesantów;
- współdziałanie z Wydziałem Informatyki celem wdrożenia zastosowania podpisu elektronicznego;
- prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu;
- prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników promulgacyjnych oraz prowadzenie biblioteki urzędu;
- druk, powielanie i dystrybucja Monitora Miasta Gorzowa;
- wykonywanie w zleconym zakresie prac związanych z wyborami powszechnymi, referendum, konsultacjami społecznymi oraz spisem powszechnym;
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkami urzędu, gospodarką lokalami biurowymi, w tym inwestycje, remonty, konserwacja itp.;
- prowadzenie powielarni w zakresie składu komputerowego, druku i powielania na potrzeby urzędu;
- prowadzenie archiwum zakładowego;
- przygotowywanie sal urzędu do odbycia sesji rady posiedzeń komisji rady i innych narad;
- załatwianie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowego i technicznego na cele administracyjne, zakup mebli i sprzętu biurowego, prowadzenie dokumentacji inwentarzowej, konserwacja sprzętu ruchomego;
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych;
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Ośrodka Wczasów Pracowniczych w Dziwnowie;
- obsługa zadań z zakresu prowadzenia zakładowej działalności socjalnej;
- wyposażenie materiałowo-techniczne lokali wyborczych w mieście;
- zaopatrywanie urzędu w pieczęcie, prowadzenie rejestru pieczęci i ich kasowanie;
- zapewnienie ochrony obiektów i mienia urzędu;
- utrzymywanie czystości, estetyki, zabezpieczenie obiektów urzędu, a także terenu wokół nich;
- prowadzenie spraw związanych z transportem własnym i transportem obcym wykorzystywanym na cele urzędu;
- koordynowanie spraw związanych z ubezpieczeniami urzędu;
- koordynacja zadań urzędu związanych z zamówieniami na dostawy, usługi i roboty budowlane, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
- koordynacja działań jednostek organizacyjnych urzędu w zakresie prawidłowości postępowania w sprawach zamówień publicznych, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
- kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych o zamówienie publiczne, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
- przygotowanie propozycji składów komisji przetargowych;
- wykonanie czynności niezbędnych dla dokonania wyboru trybu postępowania o zamówienie publiczne;
- zatwierdzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonych przez jednostkę organizacyjną inicjującą udzielenie zamówienia publicznego;
- uczestniczenie w pracach komisji przetargowych;
- wykonanie czynności niezbędnych do wszczęcia, prowadzenia oraz zakończenia postępowań o zamówienie publiczne, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie procedury związanej ze wnoszonymi środkami ochrony prawnej;
- prowadzenie spraw związanych z reprezentowaniem miasta przed Krajową Izbą Odwoławczą;
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
- prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zamówień publicznych, dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
- udzielanie informacji, wyjaśnień i porad w zakresie zamówień publicznych;
- przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych;
- organizowanie szkoleń w zakresie zamówień publicznych;
- nadzór nad urzędowym Biuletynem Informacji Publicznej oraz przestrzeganiem zapisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
[<< wróć ]
Pokaż informacje o autorze oraz zmianach niniejszego artykułu
Informację wytworzył(a): | Dolny Bartosz w dniu 2011-10-25 11:33:13 |
Informację opublikował(a): | Dolny Bartosz w dniu 2011-10-25 11:58:47 |
Ostatnio zmienił(a): | Dolny Bartosz w dniu 2011-10-25 11:58:47 |
Historia zmian dokumentu: | wyświetl historię zmian dokumentu |