jesteś tu strona główna  struktura organizacyjna urzędu miasta  wrp Wyszukaj w BIP
Wyszukaj tekst zawierający:



Szukaj w:
sortuj według: Kanał RSS dla kategorii Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta / WRP

Wydział Rozwoju i Promocji Miasta


Dyrektor:
mgr Małgorzata Pera

tel: 095 7355 746

fax: 095 7355 744
e-mail: wrp@um.gorzow.pl
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wlkp.
pok.:

Zakres działania Wydziału

 

  1. opracowanie i realizacja strategii promowania miasta,
  2. inicjowanie i koordynacja działań promocyjno informacyjnych na terenie miasta,
  3. realizacja wydawnictw promocyjnych, prezentacji multimedialnych, współudział w organizowaniu imprez o charakterze wystawienniczym i targowym,
  4. prowadzenie i nadzór nad miejską stroną internetową,
  5. współpraca z mediami celem promocji miasta,
  6. przygotowywanie i organizowanie oprawy promocyjnej imprez z udziałem miasta,
  7. opracowywanie rocznych planów imprez promocyjnych z udziałem miasta,
  8. prowadzenie spraw związanych z systemem informacji miejskiej,
  9. współdziałanie z Biurem Prezydenta Miasta podczas przyjmowania gości, w tym zagranicznych, oraz współudział w obsłudze uroczystości z udziałem prezydenta i przedstawicieli miasta,
  10. wydawanie i dystrybucja Gorzowskich Wiadomości Samorządowych,
  11. współdziałanie w przeprowadzaniu konsultacji społecznych,
  12. prowadzenie ewidencji stowarzyszeń i organizacji turystyki oraz nadzór nad ich działalnością oraz opracowanie projektów planów wydatków budżetowych na realizację ich zadań statutowych,
  13. tworzenie warunków do rozwoju działalności stowarzyszeń i instytucji upowszechniających turystykę poprzez wyposażenie ich w niezbędne środki materialne, techniczne i finansowe a także sprawowanie nadzoru nad przebiegiem tego zadania,
  14. zlecanie organizacjom realizacji zadań w oparciu o umowy z Prezydentem Miasta,
  15. współdziałanie z właściwymi instytucjami i ich jednostkami organizacyjnymi zapewniającymi bezpieczeństwo osób podczas imprez turystycznych,
  16. opiniowanie wniosków organizatorów masowych imprez turystycznych zgodnie z ustawą
    o bezpieczeństwie imprez masowych,
  17. koordynacja realizacji zadań wynikających z porozumień z innymi miastami,
  18. ustalenie założeń organizacyjnych i programowych imprez o zasięgu lokalnym i krajowym,
  19. prowadzenie ewidencji i opiniowanie decyzji dopuszczających użytkowanie obiektów turystycznych,
  20. prowadzenie ewidencji bazy turystycznej na terenie miasta,
  21. współdziałanie z Związkiem Celowym Gmin, organizacjami turystycznymi i biurami podróży w zakresie wspierania rozwoju lokalnej oferty turystycznej,
  22. współpraca ze stowarzyszeniami oraz instytucjami w zakresie promowania turystyki,
  23. monitorowanie i wspieranie działalności punktów informacji turystycznej na terenie miasta,
  24. inicjowanie imprez o charakterze turystyczno-rekreacyjnym na terenie miasta,
  25. koordynacja działań pomiędzy organizacjami turystycznymi a miastem,
  26. koordynacja realizacji stoiska miasta podczas imprez wystawienniczych i targowych,
  27. współdziałanie z Wydziałem Kultury, Wydziałem Edukacji i Wydziałem Kultury Fizycznej w zakresie spraw związanych z kreowaniem wizerunku miasta podczas imprez artystycznych, rozrywkowych i sportowych,
  28. współdziałanie przy opracowaniu i realizacji programów współpracy międzynarodowej miasta,
  29. realizacja działań promocyjnych poprzez pozyskiwanie środków pozabudżetowych,
  30. tworzenie banku danych i dokumentacji w zakresie praw, instytucji i organizacji, o istotnym znaczeniu dla funkcjonowania miasta,
  31. prowadzenie spraw związanych z realizacją Strategii Zrównoważonego Rozwoju Miasta Gorzowa Wlkp. oraz planowaniem kierunków jego rozwoju,
  32. inicjowanie i opracowywanie kierunków krótko i długoterminowej strategii rozwoju miasta oraz koordynacja ich realizacji,
  33. wykonywanie prognoz rozwoju i oceny informacji z zakresu gospodarki miasta,
  34. opracowywanie raportów zbiorczych, sprawozdań oraz innych materiałów o stanie i kierunkach rozwoju miasta,
  35. koordynowanie działań planistyczno-analitycznych z innymi wydziałami,
  36. inicjowanie zleceń wykonania opracowań problemowych zagadnień rozwoju miasta przez grupy ekspertów,
  37. organizowanie i prowadzenie banku danych statystycznych w pełnym zakresie informacyjnym dla potrzeb Prezydenta Miasta,
  38. koordynowanie wspólnych przedsięwzięć gospodarczych i naukowych w ramach zawartych porozumień i umów partnerskich, oraz prowadzenie całości dokumentacji,
  39. prowadzenie współpracy z organizacjami gospodarczymi i instytucjami finansowymi w zakresie przedsięwzięć z udziałem kapitału zagranicznego na rzecz rozwoju miasta,
  40. współpraca z krajowymi organizacjami gospodarczymi,
  41. realizacja misji gospodarczych oraz promocji gospodarczej miasta,
  42. inicjowanie i realizowanie z wydziałami merytorycznymi działań zmierzających do rozwoju na terenie miasta,
  43. prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem projektów wieloletnich i rocznych programów inwestycyjnych,
  44. opracowanie i popularyzowanie informacji o możliwościach i warunkach inwestowania w mieście - obsługa inwestorów,
  45. opracowywanie projektów dotyczących strategii inwestycyjnej miasta oraz projektów programów inwestycyjnych,
  46. realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z aktów normatywno – prawnych, planu reagowania kryzysowego, planu obrony cywilnej i planu operacyjnego funkcjonowania miasta,
  47. redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania wydziału.

 

[<< wróć ]

Pokaż informacje o autorze oraz zmianach niniejszego artykułu
Informację wytworzył(a):Dolny Bartosz w dniu 2007-08-14 12:46:00
Informację opublikował(a):Dolny Bartosz w dniu 2007-09-05 09:40:57
Ostatnio zmienił(a):Dolny Bartosz w dniu 2010-09-17 12:16:47
Historia zmian dokumentu:wyświetl historię zmian dokumentu