jesteś tu strona główna  struktura organizacyjna urzędu miasta  wgk Wyszukaj w BIP
Wyszukaj tekst zawierający:



Szukaj w:
sortuj według: Kanał RSS dla kategorii Struktura Organizacyjna Urzędu Miasta / WGK

Wydział Gospodarki Komunalnej


Dyrektor: Agnieszka Kuźba

tel. 095 7355 764
fax: 095 7355 783
e-mail: wgk@um.gorzow.pl
adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Kombatantów 34, 66-400 Gorzów Wlkp.
pok.:

Zakres działania Wydziału:

 

  1. utrzymywanie czystości terenów zarządzanych przez miasto,
  2. zimowe utrzymanie terenów zarządzanych przez miasto,
  3. likwidowanie nielegalnych wysypisk śmieci,
  4. inicjowanie i nadzór nad przeprowadzaniem deratyzacji na terenie miasta,
  5. prowadzenie spraw w zakresie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych,
  6. prowadzenie spraw w zakresie szaletów miejskich,
  7. prowadzenie spraw w zakresie zarządu zielenią miejską,
  8. prowadzenie spraw w zakresie małej architektury m.in. fontann, murów oporowych, schodów,
  9. prowadzenie spraw w zakresie oświetlenia ulic,
  10. budowa i utrzymanie podświetlenia obiektów zabytkowych,
  11. dekoracja miasta z okazji świąt,
  12. prowadzenie spraw w zakresie opieki nad miejscami pamięci narodowej,
  13. prowadzenie spraw wynikających z przepisów o cmentarzach i chowaniu zmarłych,
  14. prowadzenie spraw w zakresie cmentarza komunalnego,
  15. prowadzenie spraw w zakresie cmentarzy zamkniętych,
  16. prowadzenie spraw w zakresie utrzymania cmentarza wojennego,
  17. prowadzenie ewidencji żołnierzy pochowanych na cmentarzu wojennym,
  18. prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpowodziowej:
    a) utrzymania i bieżących remontów wałów przeciwpowodziowych,
    b) planowania modernizacji wałów przeciwpowodziowych,
    c) utrzymania i remontów przepompowni melioracyjnych,
    d) utrzymania i remontów melioracji podstawowej,
    e) współdziałanie z Wydziałem Inwestycji celem prowadzenia inwestycji w w/w zakresie,
    f) współpraca z Miejskim Komitetem Przeciwpowodziowym,
  19. prowadzenie spraw w zakresie kanalizacji deszczowej,
  20. prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem wód otwartych tj. rzek i stawów w zakresie:
    a) utrzymania czystości,
    b) remontów i modernizacji zagospodarowania,
    c) prowadzenia inwestycji w w/w zakresie,
  21. prowadzenie spraw w zakresie awaryjnych ujęć wody,
  22. prowadzenie spraw związanych z biurem rzeczy znalezionych,
  23. prowadzenie spraw związanych z ochotniczą strażą pożarną,
  24. prowadzenie spraw związanych z psami rasy uznanej za agresywną,
  25. prowadzenie spraw związanych z działalnością miejskiego schroniska dla bezdomnych zwierząt:
    a) utrzymanie i remonty bieżące,
    b) planowanie modernizacji i rozbudowy,
  26. prowadzenie spraw w zakresie szczepień psów przeciw wściekliźnie,
  27. prowadzenie spraw w zakresie elektronicznej rejestracji psów,
  28. prowadzenie spraw w zakresie zaopatrzenia odbiorców w energię elektryczną,
  29. wydawanie decyzji :
    a) na sprowadzenie zwłok z zagranicy,
    b) na utrzymywanie psów ras uznanych za agresywne,
    c) na odebranie czasowo lub na stałe zwierząt, które są rażąco zaniedbywane,
    d) o przejściu na własność Państwa rzeczy znalezionej i przekazania jej do Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp. celem oszacowania, sprzedania lub likwidacji,
  30. opiniowanie i uzgadnianie lokalizacji obiektów na terenach utrzymywanych przez wydział oraz robót prowadzonych na tych terenach.
  31. współdziałanie przy wdrażaniu programów pomocowych związanych z rozwojem gospodarki komunalnej,
  32. realizacja zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z aktów normatywno – prawnych, planu reagowania kryzysowego, planu obrony cywilnej i planu operacyjnego funkcjonowania miasta,
  33. redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania wydziału.

 

[<< wróć ]

Pokaż informacje o autorze oraz zmianach niniejszego artykułu
Informację wytworzył(a):Dolny Bartosz w dniu 2008-05-14 13:29:54
Informację opublikował(a):Dolny Bartosz w dniu 2008-05-14 13:41:32
Ostatnio zmienił(a):Dolny Bartosz w dniu 2010-02-10 15:07:01
Historia zmian dokumentu:wyświetl historię zmian dokumentu