jesteś tu strona główna  jak załatwić sprawę ?  sprawy społeczne  kontynuowanie najmu po zgonie najemcy Wyszukaj w BIP
Wyszukaj tekst zawierający:



Szukaj w:
sortuj według: Kanał RSS dla kategorii Jak załatwić sprawę ? / Sprawy Społeczne / Kontynuowanie najmu po zgonie najemcy

Kontynuowanie najmu po zgonie najemcy

Procedura administracyjna w sprawie kontynuowania najmu po zgonie najemcy

Wymagane dokumenty w sprawie:
-wniosek ( druk do pobrania),
-odpis skrócony aktu zgonu byłego najemcy,
-oświadczenie (druk do pobrania).

Podstawa prawna:

1.Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (t.j. z 2005 roku Dz.U. Nr 31 poz.266 ze zm.)

2.Uchwała nr LXIV/1017/2009 Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 28 października 2009r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, zmieniona uchwałą nr LXXVII/1193/2010  Rady Miasta Gorzowa Wlkp. z dnia 30 czerwca 2010r.

Opis procedury:
1.wnioskodawca składa wniosek i dodatkowe wymagane dokumenty,
2.przekazanie informacji o prawie do kontynuowania umowy najmu.

Miejsce załatwienia sprawy:
Wydział Spraw Społecznych, ul. Teatralna 26, pokój 7, tel. (095) 7 355 846
od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.15, we wtorki od godz. 7.30 – 16.30

Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z k.p.a.

Opłata skarbowa:
Nie pobiera się.

Uwagi:
W przypadku braku złożenia kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Druk wniosku i oświadczenia do pobrania
 

[<< wróć ]

Lista załączników do pobrania dla tego artykułu:
Pokaż informacje o autorze oraz zmianach niniejszego artykułu
Informację wytworzył(a):Łuczak Katarzyna w dniu 2007-08-07 11:39:11
Informację opublikował(a):Olszewska Irena w dniu 2007-08-10 13:51:33
Ostatnio zmienił(a):Olszewska Irena w dniu 2012-01-30 12:43:15
Historia zmian dokumentu:wyświetl historię zmian dokumentu