jesteś tu strona główna  jak załatwić sprawę ?  wydział komunikacji  sposoby rezerwacji terminu obsługi interesanta Wyszukaj w BIP
Wyszukaj tekst zawierający:



Szukaj w:
sortuj według: Kanał RSS dla kategorii Jak załatwić sprawę ? / Wydział Komunikacji / Sposoby rezerwacji terminu obsługi interesanta

Sposoby rezerwacji terminu obsługi interesanta

Rezerwacja terminu obsługi.

 

1. Rezerwacji terminu obsługi można dokonać telefonicznie pod numerem (95) 7355 723 lub bezpośrednio w punkcie informacyjnym znajdującym się na parterze Wydziału Komunikacji przy ul.Przemysłowej 53 w Gorzowie Wlkp. w poniedziałek, środę i czwartek w godzinach od 8.00 do 15.15, we wtorek od 8.00 do 17.15, w piątek od 8.00 do 14.15 albo poprzez stronę internetową http://www.rezerwacje.eurzad.gorzow.pl/.

2. Rezerwacja może być dokonana:
a) najwcześniej na 2 tygodnie przed planowanym terminem wizyty,
b) najpóźniej na dzień przed planowanym terminem wizyty.

 UWAGA! Rezerwacja może być dokonana pod warunkiem, że termin planowanej wizyty nie został wcześniej zajęty przez inną osobę oraz gdy czas przeznaczony na załatwienie spraw aktualnie oczekujących na obsługę interesantów nie przekracza czasu pracy Wydziału Komunikacji.

3. Niezbędne dane potrzebne do rezerwacji terminu:
a) imię i nazwisko,
b) nr ewidencyjny PESEL,
c) rodzaj załatwianej sprawy.


Odbiór zarezerwowanego biletu.

1. Zarezerwowany bilet, można odebrać w dniu, zaplanowanej wizyty, najpóźniej na 10 minut przed umówioną wizytą. Po upłynięciu terminu rezerwacja, zostaje automatycznie anulowana.

 2. Bilet można odebrać w konsoli znajdującej się przy punkcie informacyjnym lub w konsoli znajdującej się na pierwszym piętrze budynku przy wejściu do hali obsługi interesanta.

Konsola znajdująca się przy stanowisku InformacjiKonsola znajdująca się na hali rejestracji

 

3. W tym celu na głównym ekranie panelu dotykowego należy wybrać przycisk „UMÓWIONA WIZYTA”

Konsola - główny ekran.

 

4. Po pojawieniu się następnego ekranu należy wpisać numer PESEL a następnie nacisnąć przycisk „OK.”

Konsola - umówiona wizyta.Konsola - umówiona wizyta.

 

5. Po poprawnym wpisaniu numeru PESEL zostanie wydrukowany bilet.

Bilet.

 

UWAGA! Zarezerwowany bilet można odebrać jedynie do godziny, na którą termin został zarezerwowany. Po upłynięciu tego terminu rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.

 

 

Pokaż informacje o autorze oraz zmianach niniejszego artykułu
Informację wytworzył(a):Kubik Marek w dniu 2009-11-09 13:22:48
Informację opublikował(a):Konik Konrad w dniu 2009-12-17 08:54:56
Ostatnio zmienił(a):Konik Konrad w dniu 2012-10-10 08:02:19
Historia zmian dokumentu:wyświetl historię zmian dokumentu