jesteś tu strona główna  jak załatwić sprawę ?  wydział komunikacji  zaświadczenia Wyszukaj w BIP
Wyszukaj tekst zawierający:



Szukaj w:
sortuj według: Kanał RSS dla kategorii Jak załatwić sprawę ? / Wydział Komunikacji / Zaświadczenia

Wydawanie zaświadczeń

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.

2. Dokument tożsamości do wglądu.

Opłaty:

- za wydanie zaświadczenia - 17,00 zł. opłaty skarbowej.

Termin oczekiwania:

Do 7 dni.

Uwagi:

1.Zaświadczenie wydaje się na żądanie ubiegającej sie osoby.

2.Zaświadczenie wydaje sie jeżeli:

a. Przepis prawa wymaga urzędowego potwierdzenia faktów lub stanu prawnego.

b. Potwierdzenia określonych faktów lub stanu prawnego domaga się osoba ubiegająca się o zaświadczenie ze względu na swój interes prawny.

3.Zapłaty opłaty skarbowej dokonuje się na rachunek Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, nr rachunku 56836300040000396820000770  

 

[<< wróć ]

Pokaż informacje o autorze oraz zmianach niniejszego artykułu
Informację wytworzył(a):Fabisz Ireneusz w dniu 2003-12-30 11:32:46
Informację opublikował(a):Kubik Marek w dniu 2004-03-02 11:38:53
Ostatnio zmienił(a):Kubik Marek w dniu 2011-05-25 09:27:25
Historia zmian dokumentu:wyświetl historię zmian dokumentu